יום שני, 10 ביולי 2023

"ליפול ברשת": שירותים שאני נותן

 



בגיג שירות שפתחתי ב-JoinMe אפשר לקבל ממני שירותים בנושאים הקשורים ל"נפילה ברשת".
כמובן שמי שמעוניין לקבל את אותם שירותים ישירות או בדרך אחרת מוזמן לפנות אלי באמצעות טלפון: 054-4480616. 


שירות ראשון: מידע


מי שיצטרף לקבוצה של השירות הזה ב-JoinMe יקבל ממני עדכונים בנושא.

מי שלא יצטרף, יכול לגשת ישירות לבלוג זה ולקרוא עדכונים. 


עלות: ללא תשלום.


שירות שני: הרצאות 


ההרצאות במסגרת JoinMe הן בתשלום לא גבוה שנקבע מראש.
מי שמשלם רשאי אחרי זה (לכל החיים) לשאול אותי שאלות בנושא, ללא תשלום. 

במסגרות אחרות אני עשוי להרצות בתשלום או בחינם. כך למשל, דובר על האפשרות שארצה ב"קפה אירופה" מסגרת לניצולי שואה במסגרת "עמך" בירושלים. 
כמו בכל מה שאני עושה לטובת ניצולי שואה זה ללא תשלום. לא אגבה תשלום על ההרצאה.

אני בוחן אפשרויות להרצאה או סדנה ברשתות או מוסדות של דיור מוגן. 
כדי שתהיה לזה תועלת מירבית, נדרש המשך קשר עם הדיירים גם אחרי ההרצאה. 
במקרה של דיור מוגן, מדובר בהרצאה או סדנה בתשלום. 


שירות שלישי: סיוע פרטני


אפשר לפנות אלי באופן פרטי בכל נושא אישי של בעיה בתחום הזה.
אני לא מתחייב שאצליח לעזור משום שלפעמים זה מאוחר מדי ויהיו גם מקרים אחרים שבהם אני לא אצליח לעזור. 

דוגמה למישהו שהיה צריך לפנות ולא פנה: 
השתלטו לו על המערכות בטלפון החכם שלו. 
יש לו בטלפון נתונים חשובים שהוא צריך. המשתלט מונע ממנו גישה אליהם. 
המשתלט דורש תשלום של כופרה על מנת לתת לבעל הנתונים גישה אליהם.

איך אני מתמחר את השירות השלישי?


אני מתמחר אותו שיטת הדאנא. בקישור הפניתי אתכם למאמר של סטיבן  פולדר באתר תובנה. 
אצטט רק את ההתחלה "
משמעות המילה דאנא, בשפת הפּאלִי של הבודהיזם העתיק, היא נדיבות או נתינה". 

כמי שיש לו חיבור לבודהיזם, אימצתי את שיטת התשלום הנהוגה שם.

בזמן מגפת הקורונה יישמו את שיטת התשלום הזו בחברות ישראליות המארגנות טיולים בחו"ל. 
החברות היו מנועות מהוצאת טיולים והחליפו אותם בהרצאות באינטרנט. גובה התשלום נקבע על ידי המשתתפים בהרצאה.

בשפה פשוטה מי שמקבל ממני שירות כזה באתר JoinMe מחליט לבד כמה הוא צריך לשלם.

קבוצה אחת של משתמשים לא מקבלת את הזכות להחליט. אני מחליט עבורה.

מדובר בשורדי שואה. אני החלטתי שעבורם זה יהיה ללא תשלום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה