יום רביעי, 7 ביוני 2023

הצטרפו אלי ב-JoinMe ירושלים

 


בבלוג זה כתבתי הרבה פוסטים על סיכונים ברשת (אינטרנט, טלפונים, חכמים, טלפונים רגילים ועוד). בפוסט סדרת הפוסטים ליפול ברשת - מצב ביניים אני מציג רשימה של פוסטים על הנושא עם קישורים. 

הגעתי לשלב שבו אני לא מסתפק בכתיבה ופועל בשטח. בעיקר לטובת אוכלוסיות המועדות יותר מאחרות להיפגע מהונאות ומהתקפות מסוגים שונים ברשת. 


הרצאות


בנוסף לכתיבה אני מרצה על הנושא במסגרות שונות. שם ההרצאה העיקרית שלי הוא: "ליפול ברשת"? - לא אני. 

בפוסט "ליפול ברשת"? -אף לא אחד חסין ובכל זאת... בבלוג שלי על כלכלת המשפחה אני מתאר את הגישה הייחודית שלי ואת הרקע והניסיון שלי בתחום.

בשלב הנוכחי יש גם שתי הרצאות משלימות להרצאה העיקרית.

אני מכוון את ההרצאה בעיקר, אבל לא רק, לאזרחים ותיקים. 

אחד מקהלי היעד שלי הם אזרחים ותיקים במעונות של דיור מוגן. 

קהל יעד אחר הוא מועדונים חברתיים של אזרחים ותיקים. 

האחראים על הרצאות במסגרות כאלה, וגם במסגרות אחרות, מוזמנים לפנות אלי לתאם הרצאה. ניתן לפנות אלי באמצעות טלפון: 054-4480616 או באמצעות דוא"ל: avi.rosenthal@gmail.com.


בהרצאות שלי מקבלים כלים להתמודדות טובה יותר עם איומי רשת. 


שירות שלי ב-JoinMe ירושלים


JoinMe היא פלטפורמה חדשה המיועדת ליוזמות של אזרחים ותיקים. 

ב-JoinMe ירושלים יש שירות שאני מציע. זהו שירות בתחום של מלכודות והונאות ברשת. 

כל אזרח ותיק יכול להצטרף לקהילה ויכול להצטרף לשירות שאני נותן. לא חייבים להתגורר בירושלים.

ההצטרפות היא ללא תשלום. ההרצאות הן במחיר נמוך (להערכתי נכון להיום יד 50 שקלים).  

בנוסף ניתן לפנות אלי לסיוע בבעיות ספציפיות. 

אחרי שאעזור למישהו/הי היא/הוא יחליט/תחליט כמה זה שווה לו/לה וישלם/תשלם בהתאם.

זוהי שיטת תשלום הנהוגה בכמה מקומות במזרח הרחוק שאימצתי.


מוזמנים להצטרף לקהילת JoinMe ולשירות שאני מציע.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה