יום ראשון, 19 במרץ 2023

מדוע קייטי היגינס רודפת אותי?

 

פרופיל של קייטי היגינס מאתר ההיכרויות של ששוקה פלוס מבית מוטק'ה
זכויות יוצרים: השימוש בתמונה הוא שימוש הוגן

אם חשדתם בי שאני פרנואיד. אני לא. 
אני בסך הכל מומחה לניהול סיכונים, עסקתי במחשבים במשך יותר מ-40 שנים. במשך שנים ארוכות אלה עשיתי גם כמה דברים באבטחת מידע ובניהול סיכונים במערכות מחשוב. 
נכון להיום, אני מרצה על מגוון נושאים. אחד מהם הוא הונאות ברשת האינטרנט והדיגיטל וגם הונאות באמצעים פשוטים יותר כמו טלפון.

אני פעיל במועצה לחוסן כלכלי לגילאי 60 פלוס של עיריית ירושלים.
אחד הנושאים בו אנו מתחילים לפעול זה הונאות אזרחים ותיקים ברשת. 

לעולם לא הייתי מפרסם תמונה של אישה אמיתית מאתר שידוכים ברשת. 
העניין הוא, שההסתברות שקייטי היגינס היא בעצם גבר ניגרי הרבה יותר גבוהה מההסתברות, שהיא אישה ממוצא בריטי.

היות שהיא רודפת לא רק אחריי אלא גם אחרי גברים גילאי 60 פלוס אחרים, בהחלט ייתכן שלפחות אחד מהם "יפול ברשת" ויתן לה את פרטי כרטיס האשראי שלו או את פרטי חשבון הבנק שלו.
זה כנראה יסתיים במשיכת כספים מחשבון הבנק שלו, שירות או באמצעות כרטיס האשראי שלו

בפעם הראשונה שנתקלתי באותה "קייטי היגינס" היא הייתה עם השם "קייטי היגינס" באנגלית ועם תמונה אחרת. דומה יותר לאנגלייה טיפוסית. על מה שקרה אתם מוזמנים לקרוא בפוסט: ליפול ברשת: עוקץ ניגרי גם באתר הכרויות לגילאי 50+


אתמול כבר היו שני פרופילים כאלה. את זה ששרד אתם יכולים לראות בתמונה בתחילת הפוסט. 


מה עליכם לעשות כשאתם נתקלים בפרופיל מזוייף?


באתר הספציפי שציינתי תוכלו לראות בצד שמאל בחלק העליון שלוש נקודות אדומות. לחצו עליהן ותקבלו תפריט שבו שתי אפשריות.

אל תלחצו על האפשרות חסום.
אם תלחצו, הפרופיל יישאר באתר רק לא יוכל לצור איתכם קשר.

האפשרות הנכונה ללחיצה היא דווח.
כשתעשו את זה מנהלי האתר אמורים לבדוק את הפרופיל. במקרה הזה ובמקרים הדומים לו מנהלי האתר כנראה ימחקו את הפרופיל.

שימו לב


היזהרו שלא לדווח על פרופילים שאינם מזוייפים. 
אם יש לכם ספקות, אתם מוזמנים להתייעץ איתי באמצעות הדוא"ל שלי.
תוכלו למצוא אותו באתר של איגוד היועצים והמאמנים לכלכלת המשפחה. לחצו כאן ותגיעו לפרופיל שלי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה