יום רביעי, 22 במאי 2024

עוד פרופיל מזויף מסוכן באתר "מוטקה" לגילאי 50 פלוס

 


כתבתי כבר פוסט על  הונאת רשת באתר ההיכרויות "שושקה" של מוטקה לאזרחים ותיקים. כותרת הפוסט: 

מדוע קייטי היגינס רודפת אותי?מדוע קייטי היגינס רודפת אותי? 
אישה, לכאורה, שהסיכויים שהיא גבר ניגרי, המנסה לבצע עוקץ ניגרי, יותר גדולים מהסיכויים שהיא אישה. 

הפעם מדובר, בגברת לכאורה, באתר מוטקה שכתבה לי לא דרך אפליקציית ההיכרויות "שושקה" בלי שהיה לי קשר אליה. 
בפרופיל  שלה מצוין שהיא מאזור הצפון. 

הודעה ראשונה שקיבלתי בתמונה להלן


שימו לב למספר הטלפון. זה לא מספר ישראלי.

התשובה שלי בתמונה מתחת.



התשובה להודעה שלי, כבר לא הותירה ספק שמדובר בפרופיל מזויף ומסוכן. 


כבר לא בעברית אלא באנגלית .
מדובר בקמרון (לך תדע אולי במדינה אחרת, סומליה למשל) ולא בחיפה או בצפון. 

ההמלצה שלי היא להימנע מכל קשר עם הפרופיל הזה ולמנהלי האתר למחוק אותו.

מוזמנים לקרוא על סיכוני רשת נוספים בבלוג שליבבלוג שלי.
מוזמנים להשתמש בשרותים שלי בתחום של הימנעות  הימנעות מ"נפילה ברשת"







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה