יום שלישי, 20 באוקטובר 2020

חידוש ההסמכה שלי כ-Lead Risk Manager

 


בפוסטים קודמים סיפרתי לקוראים שיש לי הסמכה בינלאומית בניהול סיכונים מטעם חברת PECB. סיפרתי גם שאני מוסמך להרצות בקורסים על ניהול סיכונים מטעם החברה ואני עושה את זה.

בפוסט זה אספר לכם שחידשתי את ההסמכה שלי כמומחה לניהול סיכונים. תוקף ההסמכה הוא לשלוש שנים.

את התעודה המעידה על חידוש ההסמכה שלי אני מצרף כאן.




הדרישות המקצועיות לחידוש ההסמכה 


הדרישות המקצועיות מתוארות בראשי תיבות: CPD.

Continual Professional Development.


הרעיון של CPD הוא, שבעולם הדינאמי והמשתנה שבו אנו חיים, חשוב להמשיך ולהתפתח מקצועית. 

מי שדורך במקום הולך אחורה. 


על מנת להמשיך ולהחזיק בהסמכה לעוד שלוש שנים נדרשת פעילות מקצועית בהיקף מספיק. 

את הפעילות הזו מודדים ביחידות של CPD. מי שלא צבר מספיק יחידות CPD במשך שלוש שנים מקבל הסמכה בדרג נמוך יותר או נשללת ממנו ההסמכה. זה קורה לפחות עד שישלים את הדרישה למספיק שעות CPD. 


ההכשרות והפעילויות המקצועיות הן לא בהכרח רק בתחום המאוד ספציפי אליו מישהו קיבל הסמכה. 


בין הפעילויות שאני ציינתי היו קורסים בניהול סיכונים שלימדתי במסגרת PECB והרצאות העשרה בניהול סיכונים, שהעברתי לאנשים שאינם מקצוענים בתחום. החברה מארגנת Webinars  עם מומחים אחת למספר שבועות. ההשתתפות בהם עבורי היא ללא תשלום. יש בהם גם הרצאות על נושאים שיש להם קשר גם לניהול סיכונים ולניהול משברים כמו: Security, Business Continuity ו-GPDR. גם ההשתתפות בהן מקנה שעות CPD.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה